Polityka prywatności

Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku strony internetowej demo.bhpsoft.pl oraz bhpsoft.pl

 

Informujemy, że od 25 maja 2018 r. w zakresie przetwarzania danych osobowych zastosowanie znajdzie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE tj. „RODO”.

 

Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności strony demo.bhpsoft.pl oraz bhpsoft.pl.
Informujemy, że Państwa dane są przetwarzane w sposób bezpieczny, z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

Administrator Danych Osobowych

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest: 

XYZ

Adres siedziby: 81-451 Gdynia ul. Grunwaldzka 12

NIP: 555-222-88-66

REGON: 222233355

 

Jak się z nami skontaktować?

 

za pośrednictwem naszego adresu pocztowego: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia

lub przez e-mail: biuro@bhpsoft.pl

lub telefonicznie: +48 58 690 73 25

 

Jakie dane wykorzystujemy?

 

Kontakt z nami w związku z produktami korzystaniem z serwisu demo.bhpsoft.pl oraz www.bhpsoft.pl wiąże się z przetwarzaniem takich danych osobowych jak:

  1. Imię i nazwisko klienta;
  2. Adres IP klienta;
  3. Dane firmy klienta (nazwa, adres, numer NIP);
  4. Kontaktowy adres e-mail;
  5. Numer telefonu klienta;
  6. Nr rachunku bankowego (w przypadku bezpośredniej zapłaty przelewem);
  7. Dane uczestników szkoleń podawane przez klienta;
  8. Imię i nazwisko uczestnika szkolenia;
  9. Kontaktowy adres e-mail/ numer telefonu uczestnika;
  10. Adres IP uczestnika szkolenia;
  11. Data urodzenia uczestnika szkolenia wprowadzana przez uczestnika podczas pierwszego logowania.

 

Czemu wykorzystujemy dane osobowe?

 

Realizując usługi za pośrednictwem portalu demo.bhpsoft.pl, bhpsoft.pl wykorzystujemy dane osobowe. Dane osobowe, które przetwarzamy, są nam potrzebne do przyjęcia zamówienia i umożliwienia użytkownikowi skorzystania z naszych usług. Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do:

  1. Przeprowadzenia zamówionych szkoleń
  2. Wydania certyfikatów potwierdzających odbycie szkolenia
  3. informowania użytkowników i potencjalnych użytkowników o usługach i promocjach;
  4. obsługi adresowanych do nas zapytań na temat naszych produktów/ofert;
  5. wzięcia udziału w konkursach i ustalenia zwycięzców;
  6. świadczenia usług drogą elektroniczną;
  7. założenia i zarządzania kontem, a także utrzymania konta, realizacji transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
  8. analizy statystycznej;
  9. archiwizacji danych

 

Czy udostępnienie nam danych osobowych jest obowiązkowe?

 

Przekazanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale brak zgody na ich przekazanie może uniemożliwić nam wykonanie naszych usług lub dostawę towarów (np. nie możemy informować Ciebie o promocjach dla ciekawych produktów, jeśli nie wyrazisz zgody, aby się z Tobą kontaktować mailowo lub telefonicznie).

 

Przekazywanie danych

 

Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych i adresowych udostępnianych nam przez naszych Klientów lub Kontrahentów. Dane osobowe są przetwarzane przez naszą firmę i tylko jesteśmy ich Administratorem. Na podstawie przepisów prawa możemy przekazać je podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. firmie kurierskiej, prawnikowi, księgowej). Obowiązek przekazania danych osobowych zachodzi również, gdy wystąpią o nie uprawnione organy, dysponujące odpowiednią podstawą prawną (np. Policja).

 

 

Podstawa prawna

 

Przetwarzamy dane osobowe tylko gdy dysponujemy do tego podstawą prawną. Taką podstawa jest, przykładowo, konieczność wykonania umowy (w tym umowy sprzedaży, serwisu sprzętu). Przetwarzanie danych w celach marketingowych (np. mailing, newsletter) albo dla dostosowania optymalnej oferty (profilowanie) może odbywać się jedynie za dobrowolną zgodą. Kontaktujemy się z naszymi Klientami i Partnerami w celach marketingowych wyłącznie, gdy mamy ich zgodę.

 

Prawo do wycofania zgody, zapomnienia, zmiany danych, skargi

 

Nie przetrzymujemy danych osobowych bez zgody osoby uprawnionej. Wykorzystujemy dane osobowe do czasu jej odwołania. Zgoda może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody wymaga kontaktu z nami np. przez kliknięcie odpowiedniego odnośnika albo wiadomości e-mail. 

 

Osoba, której dane przetwarzamy, ma prawo dostępu do swoich danych, poprawiania ich, jak również usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

 

Niniejsza strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.